Sjuker m.fl.

Idag har jag varit Trötter, Sjuker, Toker, Glader, Stresser och Butter.

Började dagen som Butter men blev snabbt Glader när jag kom till jobbet och träffade alla goa människor och barn där! Sen var jag Trötter, eftersom jag har varit Sjuker.

På eftermiddagen var jag Stresser och blev Glader och Toker tillsammans med andra Tokar och Gladrar!

Nu är jag Hunger och tänker laga mat och sen promenera med Shappo, innan jag ska åka ut till klubben med Luddas och bli Träner.

Hejer!


Det här skulle passa fint nu... Jag & Henk lagade mat åt Sara Magnus o Ivan i Ume... Eget potatismos, ugnsbakad lax fullproppad med citronpepprad ost med vitvinssås och en smak av lime...

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

ja när ska jag få bjuda dig och henrik på middag .. känns som man alltid har fullt upp..får fan boka in ett datum ;)

2009-05-08 @ 11:20:37
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/
Postat av: zandra

GUUD va gött me eget mos! göttmos helt enkelt... :p

2009-05-09 @ 09:59:51
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0