Lärare!

Igår fick jag besked om att tentan är godkänd på mattekursen, 38 p av 43 möjliga (gränsen för väl godkänd var 40 p).

O betyg på hela kursen: VG! Fick även VG på första kursen (svenska) i höstas, så hela vidareutbildningen är nu VG! :)

NU ÄR JAG BANNE MIG KLAR! Nu är jag lärare för
*
förskola
* förskoleklass
* lågstadiet

O det har tagit sin tid, 4 år, varav läst parallellt en termin och jobbat heltid hela våren, vilket varit jobbigt - men nu är jag klar och gissa om det var värt det! :)



För övrigt var SWEDEN ROCK en kanonhelg (som väntat)! :) Kan dyka upp bilder... :p


See Ya! /Läraren


Kommentarer
Postat av: nänna

tjohoo! nytt inlägg! =)

VG, gud va bra! heeelt otroligt! hihi, å nu när du jobbat samtidigt åxå...

Jo, Johan ligger tvåa i semcon, men han har ju legat först ända tills nu... =( Han har chockat ganska många kan jag säga =) Inte många som trot at han var sååå duktig =) Gud va störande den här datorn e, den e så seg, så när man tex ska skriva två t så blir de oftast bara et... ;) nu ska ja sluta dröla här...

hörs!

puss

2009-06-09 @ 08:59:57
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis grattis!!=) Va roligt! =) synd att vi inte kan fira ihop i helgen.. =/ Puss gumman!

2009-06-09 @ 09:53:13
Postat av: Anna G

GÖÖÖÖÖÖTT!!! Leka massa nu vi =) grattis! See ya

2009-06-09 @ 18:55:12
Postat av: Rebecka

Wihiii vad kul!! Grattis! Och du, insåg ju att du fyllt år i helgen, så STORT GRATTIS lite i efterskott dock. Bättre sent än aldrig! ;o)

2009-06-10 @ 09:36:32
Postat av: Ida

GRYMT BRA JOBBAT!!! inte alla som klarar av detta du! grattis till bra betyg också! KRAM

2009-06-10 @ 20:17:58
Postat av: Emelinda

Stort grattis tjejen!!

2009-06-11 @ 11:01:51
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA

Grattis! Kram

2009-06-12 @ 15:32:02
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fatta vad coolt att du är lärare... ha ha, barn i förskola-lågstadiet brukar ju kalla sina lärare för "Fröken". Så nu får du lov att heta "Fröken Anna". ;-)



Kram, och grattis i efterskott!

2009-06-23 @ 03:36:58
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0