TLÖTT

För trött för att börja lägga upp bilder... för mycket annat som jag måste göra istället. Sov alldeles för lite inatt, och dagen har varit mindre bra. Klockan ringer 05 15...

Tänk om man kunde pausa tiden. Om jag kunde få lägga mig och sova en timme eller två, men att klockan ändå var halvtio (som nu) när jag vaknade. Troligen är det inte en bra effekt i längden.

Sov gott. Allt jag önskar mig just nu är att Henrik vore hemma, att vi kunde somna tillsammans och inte ha något alls planerat inför morgondagen. Att bara få vara.


Kommentarer
Postat av: nänna

men lilla gumms, du måste ta dej LEDIGT! men jag vet precis hur de e... som du vet... ;) å jag vet precis hur du känner, "snälla, bara en dag som inte e planerad in i minsta sekund, de vore lycka!". komihåg, de går alltid att ta sej den dagen... på nått vis... de kan behövas ibland.





puss

2009-04-25 @ 09:27:35
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Kattis

Usch, huvva, bu... :-| Kör inte slut på dig gullhönan, ta hand om dig...



Pöss pöss, kram kram, peta i magen. ;-)

2009-04-25 @ 13:22:00
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/
Postat av: Henk

Anna....lyssna på Nänna...man kan alltid ta sig ledigt...

2009-04-28 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0