Tillbaka till verkligheten

I söndagskväll strax efter 23.00 anlände vi i Arvika igen... har spenderat en hel helg uppe i Umeå med Sara Magnus Ivan och magen ;)
Vi har haft en kanonhelg, det var första gången vi såg huset de köpte förra året och det var så härligt att få ha dem för oss själva :) Annars är vi ju ett antal som slåss om att få leka med Ivan... hehe.

Nu är jag nästan sen till jobbet så nu måste jag rappa... men jag ska lägga ut fler bilder när tid finnes,... om tid finnes. Puh! Det är mycket nu... Men bara man överlever våren blir det som en dans på rosor sen!


Vi roar oss under en åktur i världens längsta rulltrapp :)

Kommentarer
Postat av: nänna

längtar efte fler bilder =)

ja, vi kan väl hörs ikväll! kul =)

2009-04-21 @ 15:19:16
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: G

så söta ni =) mera pics-ja tack

2009-04-21 @ 16:53:26
Postat av: Kattis

Ha ha ha, ni är så sööööta! :-)



Men jag förlåter er aldrig för att ni inte åkte 8-9 mil söderut och hälsade på oss. Skämmes! *skrattar* ;-)



Kramis!

2009-04-21 @ 19:21:21
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto/
Postat av: Ida

Kämpa på, snart är skolan klar! duktig du är!! kraam

2009-04-21 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0