Tänkomdygnethadenågraflertimmar

Puh. Ibland blir det bara för jobbigt. Nu är det det. Jag tackar gudarna för att det är helg snart. T.G.I.F.... Ska visserligen upp innan 06 imorrn som vanligt och hela dagen är till fullo planerad. Likadant gäller söndag.

Det har varit så minutanpassat nu på sistone att till och med det som är roligt mist sin charm. Men det gäller ju verkligen bara att kämpa järnet nu, det ger med sig snart.

Ikväll ska jag lägga upp bilder från helgen och från igår.

Min älskade fyllde ju 26 år igår! :) Hade ett lyckat kalas med god mat :) Grattis älskling!

I LOVE US. Forever and ever babe.

Kommentarer
Postat av: nänna

Grattis Henk =)

håller me, fler timmar vill vi ha! ;)

2009-04-24 @ 14:59:43
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Anna

Å tack å bock!! Häls grattis te mannen din! =)

2009-04-24 @ 21:43:42
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hmm fick för mig att han fyllde idag! Jaja, hälsa stort grattis från oss!!! Glömde ju säga att vi inte kunde komma på något kalas.. :o( Kan bara instämma med hur du känner om tiden och allt just nu.. Suck! Kram banan!

2009-04-25 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0