Obs! Shopping pågår

Oj vad roligt det är att jobba. Man får pengar! I slutet av varje månad kommer det ett vitt kuvert adresserat till lilla mig, och spänningen rör sig genom kroppen när man sliter upp kuvertet och drar fram lappen inuti, på vilken det i nedersta högra hörnet det står hur mycket pengar de givmilt sätt in på ett konto som tillhör mig. Genast börjar det flyga runt en massa produkter av alla dess olika slag och även vissa upplevelser i mitt huvud som jag inser att jag helt plötsligt kan köpa och göra. Spännande!

Den här månaden har jag redan lyckats spendera lite mer än vad jag tänkte mig av lönen. Åtminstone för snabbt. Men visst, så kan det bli ibland. Det var ju tjejkväll i torsdags och på fredagen åkte vi till Ch-berg jag och Henk.

-Ett par jeans
-Skithäftiga leggings med knappar på sidan
-Snyggaste t-shirten... en stor en!
-Ett armband
-Smink..
-Skitbrun utan endaste sol aka Gs superkräm (hehe)
-Skor... träskor? Nja.. kilklack i trä o grejer... me like.
-Ett bälte (to die for)
-En Guns'N'Roses-t-shirt. Den kunde jag bo i dygnet runt!












Kommentarer
Postat av: Ida

uuunderbart med lön väl;) visst blir moa stor.. jag får ta med henne o komma o kolla in sovrummet nån dag, nyfiken! :)

2009-04-05 @ 12:34:07
URL: http://idalalaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh...I love money och de kan aldrig fösvinna för snabbt! Du hade ju inte kunnat leva utan de där jeansen eller Gs mirakelkräm!=) Hur funkar den förresten?? Ja är spysjuk ja...hejja mej!!

2009-04-06 @ 20:58:32
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Fesken

Skrev du inte att de försvann för snabbt? Vart jobbar du fööresten...

2009-04-07 @ 09:53:12
Postat av: Anna

Fesken: Jo, alldeles för snabbt! :) Haha. Just nu är jag på Gategården, fick vikariat där från januari till juli =) Tjoho ;)Trivs som fisken i vattnet!

2009-04-07 @ 22:40:42
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oooh, najs att få shoppa loss! :-) och urläckra grejjer köpte du dessutom. :-)



Kramen, bananen! ;-)

2009-04-09 @ 01:39:22
URL: http://www.geocities.com/kattis_ghetto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0